Photobucket

Sunday 9 October 2011

kenapa dah lame x update blog?

Sejak kebelakangan ni aku rasa malas nak update dan mood-mood aku untuk berblogwalking semua terjun ke laut...
Ini adalah kerana............

1) aku sibuk dengan tugasan harian.. test..kelas.. quiz.. n final exam

2) line kat u tu sgt menyedihkan... ble blik umah.. bru nk wat blog...

abg aku ckp... "adik.. bg abg online dlu.. jap lagi da nk kuar da..ade hal..'"
so idea2 aku nk wat tu pg bgtu je..

n skg insyaAllah.. aku akn slalu update blog aku sebabnye aku da hbis menamatkan diploma aku.. n skg cuti untuk 4 bulan.. buat semantre waktu ni..aku nk duduk rumah dlu pastu bru cri keje..
ok itu sje untuk entri aku kali ni..

Assalamualaikum..

terima kasih sebab sudi membace..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.